tisdag 17 maj 2011

skärbräda av malin z


Så här snyggt kan köket se ut när man plockar undan en massa pryttlar, polerar diskbänken och stylar upp, liksom. Bort med alla barnmatsburkar, bort med allt vällingpulver, alla flingpaket och alla fingeravtryck! Inte realistiskt, men det är ju så här det ser ut i inredningsmagasinen, eller hur? Det ingen vet är att alla bortplockade "fula" grejor står runt hörnet, och plockas upp igen direkt efter fotografering. Men det känns lite härligt att ha det så här ett tag, i alla fall. Skärbrädan med nypon är av malin z-design, handtryckt tyg som laminerats, alltså inte bara en utprintad kopia på papper. Hantverk, alltså- och till försäljning, på Lillaro eller direkt av mig.

2 kommentarer:

knappologi sa...

jag gillar fortsatt dina saker och är jag i stan kommerjag givetvis på din marknad!!! Annars köper jag en skärbräda på Lilaro, för att jag ska ha en det et jag säkert...blir bara inte av. Hoppas allt är bra med er!
/Mia

malin z sa...

Hej! Allt är bra med oss. Hur mår du och resten av familjen? När är det dags?

Jag tror att det blir basar den 17 juni, eftermiddag-kväll. Hoppas du kan komma! /malin z